Etykiety

wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie 2013

Ten rok był moim pierwszym rokiem w blogosferze, czy udanym? Myślę, że tak. Poznałam wielu wspaniałych ludzi z pasjami, zainteresowaniami i talentami, którymi dzielą się w internetowym pamiętniku (tak Paula o Tobie przede wszystkim mówię! :* http://paulamariaclara.blogspot.com/). Stałam się bogatsza w doświadczenie, metodą prób i błędów jestem tutaj, teraz. Nie poddałam się, chociaż wątpliwości przychodziły często. 
Przełomowym momentem była dla mojego bloga umowa podpisana z BlogMedia, która jest kolejnym krokiem do przodu, a także nowy aparat, który poprawi jakość zdjęć.
Ale teraz... Statystyki :


 Było Was u mnie prawie 30 tysięcy!!! Wiem, że niektórzy blogerzy mają tyle wejść miesięcznie, ale dla mnie to OGROMNY sukces, dziękuje Wam! ;)


No rozmowni to Wy nie jesteście, ale mam nadzieje, że w przyszłym roku będzie więcej Waszych opinii, krytyki i rad! Śmiało! :)

A jakie przepisy najczęściej czytaliście? 
Oto lista TOP 10 !


Sałatka idealna na grilla (KLIK
3761 wejść i 4 komentarze - WSPANIALE! :)


Rolady z mięsa mielonego (KLIK)
1129 wejść 1 komentarz


Ciepło - zimno, czyli ciepłe lody zanurzone w pysznym serniku na zimno! (KLIK)
789 wejść 4 komentarze


Domowe Mc Flurry (KLIK)
771 wejść, 4 komentarze




Mleczna kraina truskawek, czyli mleczne ciasto z dodatkiem truskawki. (KLIK)
616 wejść, 7 komentarzy


Pijak (KLIK)
597 wejść 1 komentarz


Ciasto francuskie z jabłkiem (KLIK)
556 wejść 4 komentarze


Pancakes (KLIK)
469 wejść, 10 komentarzy


Makaron ze szpinakiem i łososiem (KLIK
346 wejść 5 komentarzy


Jagodowe ciasto bez pieczenia (KLIK)
344 wejścia 1 komentarz


Jak widzicie, było dobrze, ale wierze, że będzie jeszcze lepiej! W przyszłym roku zamierzam wprowadzić :
  • opcje "Drukuj przepis"
  • zmienić wygląd
  • postarać się o logo bloga
  • wprowadzić video przepisy
  • no i pokazać wam jeszcze więcej przepisów! :)

Zapraszam na fanpage bloga - KLIK
Oraz mojego Instagrama - KLIK

Szczęśliwego Nowego Roku kochani!!! :)
Wybawcie się do samego rana!

1 komentarz:

  1. KLAUDIA DZIĘKUJĘ:*** Bardzo mi miło, strasznie się cieszę, że się spotkałyśmy w wirtualnej rzeczywistości:)Ja również od Ciebie czerpię inspiracje, świetnie gotujesz, robisz piękne zdjęcia!Życzę Ci kolejnych sukcesów związanych z blogiem i niech ten rok będzie kreatywny dla nasz wszystkich:* Grazie:)!

    OdpowiedzUsuń