Etykiety

środa, 15 stycznia 2014

Serek wiejski z jajkiem i warzywami

Zauważyłam, że nowy rok dla wielu osób rozpoczął się bardzo pozytywnie i niektórzy (tak jak ja) postanowili sobie zacząć zdrowo się odżywiać i ćwiczyć! Bardzo się z tego powodu cieszę! :) Dlatego postanowiłam wesprzeć osoby będące na diecie czy zdrowo się odżywiające i podzielę się z Wami moim pomysłem na pyszne, sycące i bardzo zdrowe śniadanie/przekąskę/kolację.


Składniki (na dwie porcje):

  • 400g serka wiejskiego (najlepiej Piątnica - ale nie light!)
  • 4 duże rzodkiewki lub 6 małych
  • kawałek ogórka zielonego
  • połowa czerwonej papryki
  • 2 jajka
  • sól, pieprz

Sposób przygotowania :
1. Jajka gotujemy na twardo, a warzywa obieramy i kroimy w drobną kostkę.



2. Kiedy jajka są już ugotowane, obieramy je i również kroimy w kostkę, dodajemy do naszych warzyw i zalewamy serkiem.



To wszystko przyprawiamy solą i pieprzem - no i gotowe!



Spokojnie możecie przygotować sobie posiłek wieczorem, aby mieć już rano gotowe śniadanie :)

Smacznego i dobranoc, oraz wytrwałości w spełnianiu postanowień noworocznych! :)
Trzymajcie za mnie kciuki! :)

1 komentarz:

  1. O fajny pomysł na drugie śniadanie do pracy, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń